کامپیوتر وپیرآمون آن

کامپیوتر وپیرآمون آن
 
وبلاگ شخصی سعید افخمی
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 504
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين

project-rome-screenshot-1.jpg

با توجه به امکانات تعریف شده Project Rom، این نرم‌افزار می‌تواند طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب خود کند. شما می‌توانید به کمک آن آگهی‌های چاپی را طراحی کنید، کارت ویزیت بسازید، یک سند گزارش کامل ایجاد کنید، سربرگ درست کنید و یا صفحه وبی ساده را طراحی نمایید. حتی می‌توانید پا را فراتر از این بگذارید و از Project Rome برای ساخت آلبوم‌های دیجیتال، کاورهای سی‌دی و دی‌وی‌دی، پرزنتیشن و بسیاری موارد مختلف دیگر استفاده کنید.

project-rome-screenshot-2.jpg

نرم‌افزار جدید شرکت ادوبی از امکان محاسبات ابری نیز پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت به اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق Google Apss، Adobe Acrobat.com و دیگر قالب‌های تبادل داده Project Rome نیز می‌باشد. همچنین کاربران می‌توانند مستقیما از طریق فیس‌بوک، توییتر و گوگل باز به ساخته‌های خود لینک بدهند.

در حال حاضر نسخه نمایشی Project Rome در سایت ادوبی به طور رایگان قابل دریافت است. ادوبی قصد دارد قبل از انتشار تجاری این نرم‌افزار، بازخورد کاربرانش را دریافت نماید. شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه نسخه دسکتاپ Project Rome را دانلود کنید و یا با نسخه مبتنی بر وب آن کار کنید. ادوبی هنوز قیمت معینی را برای محصول جدید خود مشخص نکرده است. اگر با این نرم‌افزار کار کردید، حتما نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, توسط سعید افخمی